• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity 3D camera Orbit problem

0 głosów
232 wizyt
pytanie zadane 13 maja 2019 w C# przez cyrus33 Użytkownik (680 p.)
Witam . Mam taki problem , że chciałbym aby po naciśnięciu prawego przycisku myszy pobrało aktualną pozycje kamery i abym mógł nią obracać . Skrypt polega na tym, że gdy gracz nic nie klika kamera płynnie leci za nim. Gdy naciśnie się prawy przycisk myszy powinno dać się obracać wokoło gracza. Skrypt działa , niestety pojawiają się problemy. Np Gdy nacisnę prawy przycisk myszy pobiera jakby ostatnio zapamiętaną pozycję po kliknięciu myszy a nie aktualną . Więc po naciśnięciu przycisku nagle kamera pojawia się np z prawej strony gracza zamiast płynnie tam gdzie się znajduje,

 

Skrypt trzeba dodać do kamery a do zmiennej target przypisać gracza,

https://pastebin.com/PTVXNLBZ

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 1,721 wizyt
pytanie zadane 23 sierpnia 2017 w OpenGL, Unity przez Mikusbombro Użytkownik (990 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 374 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2016 w C# przez natrov Gaduła (3,970 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 300 wizyt
pytanie zadane 23 lipca 2016 w C# przez natrov Gaduła (3,970 p.)

93,427 zapytań

142,421 odpowiedzi

322,649 komentarzy

62,787 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...