• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Powiadomienie o ciasteczkach

Object Storage Arubacloud
0 głosów
200 wizyt
pytanie zadane 11 kwietnia 2019 w PHP przez Majki Obywatel (1,410 p.)

Cześć,

Mam na swojej stronie powiadomienie o ciasteczkach, ogólnie działa w porządku, nie licząc tego, że po naciśnięciu akceptuj strona się odświeża, a ja chciałbym żeby tylko powiadomienie znikło bez odświeżania, prosiłbym o to aby powiedzieć mi jak mogę poprawić ten kod ( nie znam się na php, a ten baner zrobiłem z poradnika, więc było by miło jakby ktoś powiedział wprost co gdzie wpisać ) lub podać jakąś alternatywę.

 

<?php
if (isset($_GET['accept-cookies'])) {
    setcookie('accept-cookies', 'true', time() + 31556925);
    
    header('Location: ./');
}
?>
<?php
    if (!isset($_COOKIE['accept-cookies'])) {
    ?>
    <div id="cookieConsent">
        <div id="closeCookieConsent">x</div>
        Ta witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia jak najlepszych usług. Brak zmiany ustawień przeglądarki jest równoznaczne
        z wyrażeniem zgody na ich użycie.
        <a href="?accept-cookies" class="cookieConsentOK">Zgoda</a>
    </div>
    
    <?php
    }
    ?>

 

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 11 kwietnia 2019 przez Eliro Stary wyjadacz (12,160 p.)

Szukałbym alternatywy w JavaScript.


<div id="simplecookienotification_v01" style="display: block; z-index: 99999; min-height: 35px; width: 300px; position: fixed; background: rgb(227, 242, 253) none repeat scroll 0% 0%; border: 1px solid rgb(30, 136, 229); text-align: center; color: rgb(119, 119, 119); bottom: 10px; left: 10px; border-radius: 0px;">
<div style="padding:10px; margin-left:15px; margin-right:15px; font-size:14px; font-weight:normal;">
<span id="simplecookienotification_v01_powiadomienie">Wykorzystujemy pliki cookies.</span><span id="br_pc_title_html"><br></span>