• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie webowe jako dodatkowa praca dla osoby pracującej fizycznie. Warto próbować?

Object Storage Arubacloud
+7 głosów
982 wizyt
pytanie zadane 8 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez coldhands Początkujący (340 p.)
Witam wszystkich. Jestem rolnikiem (śmiech na sali, nie?), to mnie cieszy, robię to co lubię. Ale nie jest to sposób zarobkowania szczególnie lukratywny i charakteryzuje się sezonowością zarobków (innymi słowy zimą i wczesną wiosną nie widuję pieniędzy). Potrzebna mi robota, którą mogę wykonywać zdalnie, na umowę o dzieło tak, żeby móc jednocześnie nie zaniedbywać pracy na roli i nie stracić ubezpieczenia KRUS.

Trafiłam niedawno na kanał You tube Pana Zelenda i oświeciło mnie - to nie jest trudne, rozumiem co się dzieje.Wykonuję po kolei tutoriale, owszem, nawet mnie to cieszy. Czytam "creating website-missing manual" "html5 missing manual".

Ale, no właśnie. Jak to teraz przełożyć na działalność zarobkową, kiedy w CV figurują studia nijak niezwiązane z informatyką  + ładnych parę lat prowadzenia działalności rolniczej.. i nic więcej. Rynek zalewany jest co roku absolwentami techników informatycznych i studiów informatycznych, z jakiej racji ktoś miałby wziąc na staż akurat mnie, zwłaszcza staż zdalny?

Potrzebuję pomysłu:
-Jak zacząć. Może zrobić kilka stron, wrzucić na OLX czy gumtree i zaoferować zrobienie strony darmowo, za referencje?
-Jak nauczyć sie robienia layoutów w Photoshopie, ich cięcia i kodowania? (Może ktoś zna dobry tutorial, może być po angielsku)
-Jak zdobyć niepłatny, zdalny staż?

A może uważacie, że porwałam się z motyką (nomen omen) na słońce i nie jest to dobry pomysł? Nie ukrywam, moją motywacją jest chęć zarobienia dodatkowych pieniędzy, a nie nagle odkryta pasja.

Chętnie poczytam wszelkie sugestie/uwagi/konstruktywną krytykę.