• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Poruszanie się w grach mmo (Web Socket)

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
164 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2019 w JavaScript przez MrxCI Dyskutant (8,260 p.)
Witam, tworze grę MMO opartą na frameworku Phaser, do poruszania postacią wykorzystywane są wektory prędkości, np. nadanie wektoru X na wartość `2` dla obiektu spowoduje jego poruszanie się w prawą stronę.

Gra działa z websocket stąd moje pytanie, jak zapisywać po stronie serwera poruszanie się postaci/ innych graczy?

Gdy ja kliknie jakąś strzałkę ma wysyłać informacje o zmianie kierunku i aktualizować ją u wszystkich? Jak to powinno działać?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 15 stycznia 2019 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)

co prawda robilem tylko na socket.io ale powinno byc poodbnie:

socket.broadcast.emit

 - wysyla do wszystkich poza osoba, ktora wysylala.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 135 wizyt
pytanie zadane 3 stycznia 2019 w JavaScript przez MrxCI Dyskutant (8,260 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 395 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2021 w JavaScript przez qax Dyskutant (8,060 p.)
+2 głosów
3 odpowiedzi 598 wizyt
pytanie zadane 1 sierpnia 2021 w JavaScript przez lysywilkoklak Początkujący (290 p.)

92,843 zapytań

141,782 odpowiedzi

320,858 komentarzy

62,174 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać tom 2 książki "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - będzie to około 650 stron wiedzy o ITsec (17 rozdziałów, 14 autorów, kolorowy druk).

Planowana premiera: 30.09.2024, zaś planowana wysyłka nastąpi w drugim tygodniu października 2024.

Warto preorderować, tym bardziej, iż mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy dodatkowe 15% zniżki! Dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za kod dla naszej Społeczności!

...