Witam. Nie mogę sobie z tym poradzić od kiedy zacząłem robić ekwipunek. Szukałem tego na wielu stronach, sprawdzałem różne rzeczy, no i nie działało. Problem polega na tym, że w miejscu, w którym zapisuje przedmioty(DataBase) jest lista
public List<Item> itemList = new List<Item>();
, do której muszę przypisywać zmienne z właśnie klasy Item.
W klasie item jest metoda:
public Item(int Id, string Name, string Lore, Texture2D Texture, Texture2D Icon)
{
id = Id;
itemName = Name;
lore = Lore;
texture = Texture;
icon = Icon;
}
W klasie DataBase wygląda to tak:
#region Wpisywanie przedmiotow do listy
private void Awake()
{
// ID, Nazwa, Opis, TEKSTURA, IKONA
itemList.Add(new Item(1, "air", "air", airTexture, airIcon));
}
W unity obydwa skrypty są przypisane do jednego obiektu(Empty). W skryptach nie ma żadnych błędów.
Proszę o pomoc bo się z tym nie uporam. Mam nadzieje że wszystko dobrze wytłumaczyłem, jeżeli będą jakieś pytania to proszę pisać.
Dodam jeszcze, że powinno to wyglądać tak w Unity(Tam gdzie widać zmienne):
List:
Elemet 1:
Id = 0
itemName = "air"
lore = "air"
itemTexture = airTexture
itemIcon = airIcon
A tworzy się to:
List:
Element 1: None(Item)