• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kiepska jakość aplikacji napisanej w Unity na telefonie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
224 wizyt
pytanie zadane 1 stycznia 2019 w OpenGL, Unity przez Filipotyk Obywatel (1,280 p.)

Witam ;) Piszę aplikację w Unity na telefon. Problem jest taki, że jakość na komputerze jest OK, ale już na telefonie jest kiepska. Co mam robić? 

Screeny:

Komputer

Telefon

Ustawienia Canvas'a

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 7 stycznia 2019 przez Borys Kaczmarek Użytkownik (630 p.)

Nie tworzyłem gier stricte na telefon i nigdy nie miałem takiego problemu, ale proponuję Ci pobawić się trochę ze zmienną 'reference resolution' i ogólnie całym canvas scalerem. Różne telefony mają różne rozdzielczości. Jeżeli problem nie ustępuje, spróbuj dodać ten kawałek kodu.

 void Start()
 {
     Screen.SetResolution ((int)Screen.width, (int)Screen.height, true);
 }

 

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 740 wizyt
pytanie zadane 25 grudnia 2017 w C# przez marcin99b Szeryf (82,260 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 131 wizyt
pytanie zadane 10 lipca 2018 w OpenGL, Unity przez niezalogowany
0 głosów
1 odpowiedź 378 wizyt
pytanie zadane 24 listopada 2017 w OpenGL, Unity przez Eryk Chojnacki Obywatel (1,420 p.)

92,674 zapytań

141,579 odpowiedzi

320,051 komentarzy

62,039 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...