• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zaczęcia pracy po technikum inf.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
948 wizyt
pytanie zadane 20 listopada 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Jakbie98 Nowicjusz (120 p.)
Cześć, jestem absolwentem technikum informatycznego z zawodem.

Chciałbym zacząć pracę jako front end junior, ale do tego mi dużo potrzeba. W szkolę dużo tego nie było, a i nie myślałem że będę dążył do uzyskania pracy w zawodzie.

Jakieś większe podstawy html5/css3 znam, to co było mi potrzebne żeby wykonać jakiś tam "mój mały projekt",

w końcu który zawsze usuwałem bo jestem dupa z grafiki i estetyki.

Pytanie mam do was, jaki kurs musiałbym przerobić żeby być sensownie przygotowany na początek pracy? Nie mówię tu o projektach które w tle byłyby dodawane, sama wiedza. Dodam że teraz jestem osobą bezrobotną i nie stać mnie na bootcampy które kosztują krocie.

6 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 20 listopada 2018 przez Assasz Nałogowiec (30,460 p.)
Żaden kurs nie przygotuje Cię do pracy, a na Bootcampy to bym grosza nie wydał ;) Całą niezbędną wiedzę masz w necie i to za darmo, tylko trzeba opanować umiejętność korzystania z wyszukiwarki Google.

Nie wiesz czego się uczyć? Poniżej prosty algorytm, jak się dowiedzieć:

pracuj.pl -> wyszukaj 'junior front-end developer' -> wymagania -> spisujesz na kartkę technologie / narzędzia, których nie znasz -> sprawdź jeszcze kilka innych ofert i zrób to samo -> wybierz z kartki najczęściej powtarzające się technologie i się ich ucz

Na początek podrzucę Ci jeden must-have: GIT. Jak go ogarniesz, to rób projekty i wrzucaj np. na GitHuba - w ten sposób będziesz miał portfolio, które każdy zainteresowany będzie mógł obejrzeć, a przy okazji dowiesz się, jak wygląda praca przy prawdziwych projektach.
komentarz 20 listopada 2018 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)