Wydaje mi się, że te zadanie nie polega na tym, aby fizycznie odliczać czas. Tutaj bardziej chodzi o to, żeby stworzyć klasę z pewnymi zależnościami
class Timer
{
uint sec; //uint bo zawsze są dodatnie prawda :)?
uint min;
uint hours;
void addSec();
void addMin();
void addHours();
//pamiętaj jeszcze o konstruktorze.
};
Funkcja addSec będzie dodawać +1 do zmiennej sec, funkcja addMin będzie dodawać +1 ... i tak dalej. Oczywiście pamiętając o zakresie <0;59> musisz w środku napisać odpowiedniego if`a np.
if( sec == 60 )
{
sec = 0;
min = min + 1; //lub addMin() , co w sumie byłoby bardzo wygodne.
}
Potrzebujesz jeszcze jednej funkcji wewnątrz klasy, która będzie przyjmować jako argumenty dwa stoper, ta funkcja powinna zwracać nowy obiekt , który jest sumą dwóch stoperów( mógłby to w sumie być konstruktor, ale nie ma tego napisanego w zadaniu , więc zrobimy to jako funkcje ):
Timer makeNewTimer( Timer &t1, Timer &t2 )
{
Timer t3;
t3.sec = t1.sec + t2.sec;
... //i tak dalej i tak dalej
}
Można by było pokusić się o gettery i settery, ale nie będziemy utrudniać.
Program testujący, chodzi pewnie o to, żeby w funkcji main() , posprawdzać , czy to co zrobiliśmy działa jak należy, czyt. po wyświetlać na konsole.