• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ pisanie własnego IDE graficznego, luźna rozmowa

Object Storage Arubacloud
+1 głos
394 wizyt
pytanie zadane 10 września 2018 w Offtop przez Nitk Nikt Nowicjusz (130 p.)
edycja 11 września 2018 przez Nitk Nikt
Witam, z góry chciałbym prosić o wyrozumiałość, przeszukiwałem już internet w celu znalezienia odpowiedzi na moje pytanie, jednak nie chcę odnajdywać tylko "suchych" odpowiedzi, a rozpocząć dyskusję, która mnie ukierunkuje w poniższym temacie, nawet jeśli oznacza to oczekiwanie na uzyskanie różnych opinii.

Jestem początkującym programistą, miałem już zwały typu, że nie chce mi się programować i tak dalej, ale dalej jestem zdeterminowany do ciągłej nauki w tej dziedzinie. Zakończyłem podstawy (połowa książki) programowania z książki Kurs C++ "Od zera do gier kodera megatutorial" Karola Kuczmarskiego. Poradnik został pobrany z sieci w formie pdf. To nie jest jedyna książka którą mam oczywiście wszystko znajdywałem w sieci w formie pdf i tu od razu odpowiadam na domysły niektórych, iż nie pobierałem pirackich książek tylko wszystko na darmowej licencji. Ogólnie to książek z tym mega tutorialem będzie trzy, jedna z nich to same podstawy, a ilość stron jest o wiele mniejsza niż w wyżej wymienionej książce, co nie znaczy że gorzej wytłumaczone. To teraz do rzeczy.