Mam taki kod:
<canvas width="640" height="320" id="mycanvas" style="border: 1px solid black"></canvas>
<script type="text/javascript">
window.onload = main;
function main() {
const canvas = document.querySelector('#mycanvas');
const ctx = canvas.getContext('2d');
var x = 20;
var y = 30;
var sy = 3;
var sx = 4;
setInterval(update, 33.3)
function update() {
ctx.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
//tworzenie prostokata
ctx.fillRect(x, y, 100, 200);
x+=sx;
y+=sy;
// odbijanie od scian
if(x >= canvas.width-100) {
sx = -sx;
}
if(x <= 0) {
sx = -sx;
}
if(y >= canvas.height-200) {
sy = -sy;
}
if(y <= 0) {
sy = -sy;
}
}
canvas.addEventListener('mousemove', check)
function check(e) {
var mx = e.layerX;
var my = e.layerY;
if(
(mx > x) && (mx < x+100) &&
(my > y) && (my < y+200)
) {
//TU KOD ZMIANY KUSORA NA LAPKE
} else {
//TU KOD ZMIANY KUSORA NA NORMALNY
}
}
}
</script>
Chciałbym, żeby po najechaniu na prostokąt myszką kursor zmienił się na łapkę a kiedy zabierzemy myszkę z prostokąta kursor z powrotem zmienił się na domyślny. Mam napisany kod który wykrywa najechanie tylko nie moge sobię poradzić z pozoru tak łatwą rzeczą jak zmiana kursora. Proszę o pomoc.