Witam!
Moje zapytanie dotyczy możliwości realizacji funkcjonalności oceny wysokości skoku użytkownika z wykorzystaniem sensora Kinect. Według mojego pierwszego pomysłu, wyglądałoby to tak, że użytkownik zakładałby jakieś charakterystyczne ubranie - przedmiot na siebie (np. zielony but), aplikacja by wykrywała ten but i po udanej detekcji tego buta i skoku użytkownika, następowałaby ocena wysokości skoku. Nie wiem, czy to się trzyma kupy, ale chcę sobie jak najbardziej ułatwić zadanie, ponieważ nie jestem specjalistą w przetwarzaniu obrazu i napotkałem się z kilkoma problemami ze strony środowiska, o których piszę poniżej.
Aplikacja jest realizowana docelowo na konsolę Xbox One, w UWP. Niestety na Xboxie, nie ma możliwości pobrania z Kinecta tzw. "skeleton data", co znacząco utrudnia mi rozwiązanie tego problemu, ponieważ jak wcześniej pisałem, nie jestem za bardzo zaznajomiony z technikami przetwarzania obrazu, a operować mogę jedynie na mapie rgb i głębokości. Także nie mogę skorzystać ze specjalnego SDK dla Kinecta pod Windowsa, ponieważ aplikacja ma przede wszystkim działać na konsoli. W związku z tym, chciałbym prosić o udzielenie rad zawierających wskazówki, jak można byłoby rozwiązać dany problem oraz o wskazanie źródeł, gdzie mógłbym bardziej zaznajomić się z technikami przetwarzania obrazu, które by się przydały do realizacji tej funkcjonalności. Niestety, mi nie udało się znaleźć czegoś pomocnego. Z góry dziękuje za pomoc.
P.S. Przepraszam, jeśli umieściłem temat w złym dziale, ale nie znalazłem działu dedykowanego dla problemu z dziedziny przetwarzania obrazu.