• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena strony/Pomoc z responywnością --- Jestem początkujący [ankieta]

Object Storage Arubacloud
+1 głos
271 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2017 w HTML i CSS przez Krzymado Początkujący (370 p.)

Witam,

Pisania w html i css uczę się od tygodnia a to jest mój pierwszy post na tej stronie <!--jak co robię źle to nie hejtować-->.

Dopiero zaczynam i napotkałem pewne problemy podczas tworzenia strony http://www.krzymado.interiowo.pl 

https://codepen.io/Krzymado/pen/LOqgxx <!--nie wiem jak w CodePen zapisać zdjęcia więc tam kod jest bez, przepraszam-->

chciałby aby w miarę możliwości pomógł mi ktoś z:

1 Ogólną oceną jakości strony, wytknięcie błędów.

2 Jak sprawić aby storna była ładna na urządzeniach mobilnych i innych komputerach.

3 Odpowiedzieć czemu w divie id="header" w CSS nie mogę użyć zamiast wysokości po prostu: 

#header {
    overflow: hidden;
    padding-bottom: 20000px;
    margin-bottom: -20000px;
}

Tak jak to robię z dalszymi częściami strony.

4. Jak zrobić by w postach zdjęcia i tekst zajmowały zawsze 100% szerokości diva. <!--wiem że zdjęcia się wolno ładują i powinny być dodane mniejsze-->

Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas.smiley

 

Możliwe odpowiedzi:
Dobra strona jak na tydzień nauki (7 głosów, 100%)
Słaba strona jak na tydzień nauki (0 głosów)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 3 grudnia 2017 przez Mikołaj Kawczynski Dyskutant (9,160 p.)

1.

Jak na tydzień nauki dobra strona ale skupie się na błędach.

  • Sam design strony do poprawki (nie jakiejś drastycznej).
  • Crossbrowser zobacz ponieważ już na desktopie są błędy
  • Nie masz hoverów na elementach interaktwnych.
  • Banery pobierz/pierwszy raz za bardzo agresywne i user-select na nich nie wiem czemu zablokowany.

Warstwa kodu: