• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jestem początkujący i chciałbym się zapytać o parę rad na początek :)

Object Storage Arubacloud
+1 głos
732 wizyt
pytanie zadane 15 sierpnia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez czakub Nowicjusz (130 p.)
Dzień dobry, mam lat 16 i zacząłem moją przygodę z programowaniem, pierwszym językiem , którego zacząłem się uczyć jest C++. Chciałbym się dopytać o dobre rady na początek. Przede wszystkim chciałbym się zapytać, jak zacząć naukę (ja zacząłem po przez filmy Pana Mirosława Zelenta na yt), co robić, czego unikać, co można napisać, żeby poćwiczyć moje umiejętności, z czego się uczyć, jak rozwijać swoje umiejętności. Dziękuje z góry za odpowiedzi i poświęcony czas dla mnie. Życzę miłego dnia. ~~czakub

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 15 sierpnia 2019 przez AdamSiekierski Dyskutant (8,340 p.)