• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia, gamedev a mechatronika, a automatyka i robotyka

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,187 wizyt
pytanie zadane 28 listopada 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez White Początkujący (360 p.)
Cześć!

Jestem obecnie uczniem liceum więc czas najwyższy zastanowić się nad dalszą szkołą. Uczę się obecnie w klasie matematycznej, a w przyszłości chciałbym pracować w gamedevie w studiach pokroju CDProjektRed albo Techland.

Moim celem jest AGH jednakże próg na informatykę który wynosił około 900 przy przeliczniku

   Punkty = 4 (matma rozszerzona+podstawowa) + język obcy podstawowy + rozszerzony

jest straszny...

Zauważyłem że na mechatronikę próg wynosił około 700-800 podobnie na automatykę. Jest on dla mnie w zasięgu.

Chciałbym pogodzić ewentualny staż pogodzić ze studiami dziennymi (nie wiem jeszcze jak to zrobię :D )

Zdaję sobie sprawę że w branży liczą się umiejętności jednakże skoro jestem w liceum to wypadałoby skończyć jakieś porządne studia chociażby dla samego papierka.

 

Co o tym sądzicie? Czy dobrym pomysłem jest pójście na mechatronikę lub automatykę i robotykę a nastepnie lub w trakcie pracować w gamedevie?

PS: Byłbym wdzięczny gdyby absolwent lub obecny student jednego z 3 powyższych kierunków niekoniecznie na AGH opowiedział coś o kierunku :D

 

Z góry dzięki!

Pozdrawiam! :D

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 28 listopada 2017 przez k222 Nałogowiec (30,150 p.)

Skoro masz jasno określoną działkę którą chcesz się zajmować to po co chcesz tracić czas na studiowanie czegoś innego?