• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Technologia do gier mobilnych 2d [ankieta]

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
257 wizyt
pytanie zadane 20 listopada 2017 w Android, Swift, Symbian przez NeAst Obywatel (1,170 p.)
Cześć jaka technologię do tworzenia gier 2 d wybrać ?
Możliwe odpowiedzi:
Java + LibGDX (5 głosów, 71%)
Unity (2 głosów, 29%)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 20 listopada 2017 przez Jake Obywatel (1,820 p.)
Zależy od gry, dobija mnie jak prosta gra zrobiona w unity na skep play waży bodajże 40mb (praktycznie wszystko to sam silnik).

Ja zdecydowanie bardziej polecam LibGDX.
komentarz 20 listopada 2017 przez Damian11131 Stary wyjadacz (13,490 p.)
Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach rozmiar aplikacji nie ma aż tak dużego znaczenia.
–3 głosów
odpowiedź 20 listopada 2017 przez Damian11131 Stary wyjadacz (13,490 p.)
Zdecydowanie Unity jeśli chodzi o produktywność. W LibGDX to piszesz raczej tylko wtedy kiedy chcesz się po prostu więcej nauczyć, bo nie masz wszystkiego "na tacy" jak w Unity.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 345 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 383 wizyt
0 głosów
5 odpowiedzi 6,344 wizyt

93,030 zapytań

141,992 odpowiedzi

321,294 komentarzy

62,376 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać tom 2 książki "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - będzie to około 650 stron wiedzy o ITsec (17 rozdziałów, 14 autorów, kolorowy druk).

Planowana premiera: 30.09.2024, zaś planowana wysyłka nastąpi w drugim tygodniu października 2024.

Warto preorderować, tym bardziej, iż mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy dodatkowe 15% zniżki! Dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za kod dla naszej Społeczności!

...