• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gra słowna [Android] - Jakie to słówko?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
288 wizyt
pytanie zadane 20 listopada 2017 w Nasze projekty przez DoKo Games Użytkownik (690 p.)

Witam. Przedstawiam grę słowną polegającą na układaniu słów z rozsypanych liter w mojej wersji. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DoKoGames.JakieToSlowko

Zapraszam do gry! 

komentarz 20 listopada 2017 przez trolll Początkujący (250 p.)
Dokładnie tak jak Paul napisał, chętnie dowiedziałbym się w czym robiłeś grę, jaki język itp. Jestem nowy i chętnie dowiedziałbym się czy iść w unity3d czy jednak Kotlin i Android Studio. :P
komentarz 20 listopada 2017 przez DoKo Games Użytkownik (690 p.)
Grę robiłem w programie Unity3D. Na pierwszy rzut oka wydaje się skomplikowany dla początkującego programisty i potrzeba sporo czasu aby go "ogarnąć" ale daje naprawdę ogromne możliwości. Według mnie warto zwrócić na niego uwagę. Wybrałem język C#, ponieważ wydaje mi się najbardziej przejrzysty i szybki do nauczenia. Bynajmniej takie jest moje zdanie. Zapraszam też do przeczytania mojego komentarza na odpowiedź użytkownika PaulGilbert.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 listopada 2017 przez PaulGilbert Gaduła (3,280 p.)
Skoro założyłeś wątek, to może opowiesz co nieco od strony technicznej o tej grze - np. jak długo ją tworzyłeś, z czym miałeś problemy, na co warto zwrócić uwagę Twoim zdaniem przy tworzeniu takich gier, jak ten proces u Ciebie wyglądał. Wątek byłby ciekawszy, niż samo tylko jej zareklamowanie bez żadnego komentarza.
komentarz 20 listopada 2017 przez DoKo Games Użytkownik (690 p.)
Gra jest zrobiona w programie Unity3D.

Grę "Jakie to słówko?" tworzyłem około miesiąca. Praktycznie zawsze warto zwrócić uwagę na to aby gra była ciekawa graficznie, ponieważ pierwszą rzeczą, którą biorą pod uwagę użytkownicy to wygląd gry.  Przykładowo gracz szukając gry na telefon przeważnie zwraca największą uwagę na screen'y gry i jeśli mu się spodobają to jest duża szansa że ją pobierze.  Gra również powinna płynnie działać... w przypadku mojej gry największy problem miałem właśnie z tym że wolno ładowały się poziomy, zacinało się pisanie na klawiaturze, trochę czasu musiałem czekać żeby ta klawiatura się włączyła. Pomogło napisanie skryptu, który automatycznie całkowicie usuwa poziom po jego ukończeniu, a ładuje jeden kolejny, dzięki czemu nie zalegają w grze obiekty ze starego ukończonego poziomu. W ogromnej mierze poprawiło to płynność gry. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 183 wizyt
pytanie zadane 18 października 2017 w Nasze projekty przez DoKo Games Użytkownik (690 p.)
+2 głosów
1 odpowiedź 187 wizyt
pytanie zadane 16 sierpnia 2017 w Nasze projekty przez DaroN2391 Początkujący (380 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 192 wizyt
pytanie zadane 9 stycznia 2018 w Nasze projekty przez Azrael Początkujący (440 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,651 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...