• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brain On: Fifth Ball [Gra na Androida]

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
207 wizyt
pytanie zadane 9 stycznia 2018 w Nasze projekty przez Azrael Początkujący (440 p.)

Witam, mam na imię Marcel i jestem 17letnim programistą. Od paru lat zajmuje się tworzeniem gier i niedawno ukończyłem swoją nową grę logiczną i szukam teraz sposobu aby móc ją zareklamować wsród większego grona odbiorców co pozwoli mi się wybić. Z tego względu, napisałem tutaj.

Opis gry:

W grze chodzi oto aby za pomocą narysowanych lini włożyć do pudełka 5 piłek. Początkowa ilość piłek wynosi 10 jednak musimy uważać na różnego rodzaju przeszkody, które będą starały się uniemożliwić wykonanie zadania, dodatkowo musimy działać pod presją, ponieważ każdy level musimy przejść w określonym czasie. Gra posiada 4 poziomy trudności w których musimy rysować, przewracać, niszczyć, omijać i obracać różnego rodzaju przedmioty aby ukończyć level.

Fundusze ze sprzedaży gry przeznaczę na rozwój osobisty, wykup licencji na app store i steam abym mógł się dalej rozwijać w tym kierunku oraz następną produkcje.

Gra: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MApp.FifthBall

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 stycznia 2018 przez shy_fox Gaduła (4,320 p.)
Dlaczego aplikacji nie wyszukuje w Sklepie Google?
komentarz 9 stycznia 2018 przez Azrael Początkujący (440 p.)
Nie wiem :/ ale jest na nowościach --> Najlepiej sprzedające się nowe Gry obecnie 96 w rankingu ale może się to zmienić

Podobne pytania

+2 głosów
0 odpowiedzi 365 wizyt
pytanie zadane 26 września 2017 w Nasze projekty przez Azrael Początkujący (440 p.)
+4 głosów
2 odpowiedzi 507 wizyt
pytanie zadane 29 października 2018 w Nasze projekty przez Donislawdev Początkujący (380 p.)
+4 głosów
1 odpowiedź 288 wizyt