1. losowość umieszczenia kart przy rozdaniu
2. brak reakcji przy dwukrotnym kliknięciu na tą samą kartę
3. możliwość restartu gry po zakończeniu obecnej
W pliku memory.js wprowadziłem następujące zmiany:
ad 1) na samym początku pliku:
var cards_list = ["ciri.png", "geralt.png", "jaskier.png", "jaskier.png", "iorweth.png", "triss.png", "geralt.png", "yen.png", "ciri.png", "triss.png", "yen.png", "iorweth.png"];
var cards = new Array();
for(var i = 12;i>0;i--)
{
var rand_id = Math.floor(Math.random() *i);
cards.push(cards_list[rand_id]);
cards_list.splice(rand_id,1);
}
ad 2) w definicji funkcji revealCard(nr) zamiast "if ( opacityValue != 0 && lock == false)" :
if ( opacityValue != 0 && lock == false && nr != visible_nr )
ad 3) w definicji funkcji hide2Cards(nr1, nr2) zamiast "$('.board').html('<h1>You win!<br>Done in '+turnCounter+' turns</h1>');" :
$('.board').html('<h1>You win!<br>Done in '+turnCounter+' turns. <span class="reload" onclick="location.reload()">Click to reload.</span></h1>');
W main.css na koniec pliku dodałem:
.reload
{
margin-top: 5px;
letter-spacing: 2px;
}
.reload:hover
{
color: #e9b64a;
cursor: pointer;
}