• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Student kończący AiR - czy warto zacząć Informatykę na UJ?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
722 wizyt
pytanie zadane 6 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez macio Nowicjusz (120 p.)
Cześć wszystkim. ;)

Jestem studentem 4. roku automatyki i robotyki na WIMiRze na AGH. Myślę o skończeniu tego kierunku ma poziomie inżyniera.

Od 8 miesięcy programuję w Javie i wiąże przyszłość z programowaniem. Mam świadomość, że wiele rzeczy można nauczyć się korzystając z książek i internetu.  Ale zastanawiam się nad rozpoczęciem w październiku Informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim, na wydziale Matematyki i Informatyki.

Co o tym myślicie? Czy warto? Czy znacznie większa ilość matematyki, niż miałem na Automatyce jest warta nauczenia? Czy jest tam dużo wartościowych rzeczy? Łatwiej o dostęp do wiedzy? Czy może jednak lepszą opcją będzie nauka w swoim własnym zakresie (jestem pracowity), pomijając niepotrzebne przedmioty? Co sądzicie konkretnie o informatyce na tym wydziale?

Wiem, że studia informatyczne mogą sprawić dużo problemów, a nie jestem pewien czy to gra warta świeczki, stąd moje pytanie. :)

Pozdrawiam. :)
1
komentarz 6 września 2017 przez wxa123 Użytkownik (680 p.)
A co do studiów na AiR to co możesz powiedzieć na temat tego kierunku?
komentarz 6 września 2017 przez macio Nowicjusz (120 p.)
AiR na wydziale Inżynierii Mechanicznej i Robotyki na AGH dobrze kształci przyszłych automatyków, którzy są potrzebni w przemyśle. Dużo PLC, trochę mechaniki, hydrauliki i pneumatyki.

1 odpowiedź

+3 głosów
odpowiedź 6 września 2017 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Skończ inżyniera, ogarnij tematy programowania w Javie związane z pracą w grupie: 

  1. Git
  2. JUnit
  3. Poczytaj o Scrumie
  4. Ukierunkuj się w Javie: Spring/Android itp