• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kurs C++, Kurs Object C++, Symfonia C++. Co dalej ? LabView

Object Storage Arubacloud
+1 głos
644 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MarcinGuziorHombre Początkujący (320 p.)
Cześć Wszystkim!
Jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość, jestem studentem Automatyki i Robotyki na AGHu w Krakowie, od października będę studentem 2 roku. To co do tej pory najbardziej mnie zainteresowało to właśnie programowanie. Z racji tego, że nie jest to kierunek informatyczny,  zakres materiału związany z programowaniem wysokopoziomowym jest znacznie okrojony, postanowiłem samodzielnie się rozwijać w tym kierunku. Do tej pory przerobiłem kursy Sz.P. Mirosława Zelenta, oraz jest po dość dobrym przerobieniu najnowszego wydanie symfonii C++ Sz.P. Grębosza, . Moja pytanie brzmi, co dalej ? :) Oczywiście w planie studiów mam dodatkowe przedmioty informatyczne jak sieci komputerowe, bądź bazy danych, ale nie jestem pewien czy pozwolą one mi rozwinąć się w odpowiedni sposób,ponadto programowanie staje się powoli moją pasją. Czy powinienem zacząć uczyć się nowych technologii, czy też postawić na naukę algorytmów?
Edit: Oczywiście rozwiązuje zadanie z platformy SPOJ.
 

Dodatkowo, czy słyszał ktoś o języku programowanie LabView? Na 4 semestrze będę uczęszczał na przedmiot, w którym będę uczył się tego języka.

Jeżeli coś jest nie jasne, bądź też zawiłe to przepraszam . Jest to mój pierwszy post a forum.

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam.

6 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 13 sierpnia 2017 przez Kornelia Kobiela Nałogowiec (33,340 p.)