• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unreal engine 4, Blueprint a kod

Object Storage Arubacloud
0 głosów
5,356 wizyt
pytanie zadane 7 czerwca 2015 w C i C++ przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Jak w temacie, mam do was pytanie do czego się stosuje kod c++ w Unreal Engine 4, bo ja nie rozumiem kapki tego. Z tego co widzę to Blueprinty które niemal że każdy by się nauczył bez znajomości c++ robią wszystko za kod.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 7 czerwca 2015 przez Harsay Pasjonat (23,640 p.)
Blueprinty mają minimalne niedociągnięcia i są wolniejsze od natywnego kodu.
komentarz 7 czerwca 2015 przez Pan Kulomb Pasjonat (18,630 p.)
Serio? To bardzo źle świadczy o ich twórcach.
komentarz 13 maja 2018 przez niezalogowany
Bluprinty to tylko kod pod postacią graficzną. Jeżeli chcesz ich używać to muszą być uniwersalne przez co są skomplikowane. A jak skomplikowane to zwykle wolniejsze.
0 głosów
odpowiedź 7 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Blueprinty robią wszystko 0.o ? Pierwsze słyszę. Zamknięte w klockach są jedynie podstawowe, bazowe funkcje aby nie pisać milion razy tego samego. Racja, w zupełności wystarczają gdy chce się napisać kolejnego cs'a. Jednak przy chociaż minimalnej kreatywności, gra wymaga implementowania własnych, unikalnych funckji (pisanych już tradycyjnie). Bez urazy, ale uważam że nie miałeś zbyt dużej styczności z tym silnikiem.
komentarz 7 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
No dlatego że nie miałem właśnie zadaje te pytanie
komentarz 7 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Cóż, uważam że jak poużywasz go tak kilka tygodni, sam doskonale dostrzeżesz ułomność blueprintów :). Szczególnie gdy trzeba ogarniać np. AI.
komentarz 7 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Hmmm, znalazłem fajny wątek na stronie unreala dot. Unity hmmm no dla mnie to nic nie znaczy że unity ale postanowiłem przeczytać. https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/FromUnity/index.html Pokazuje tutaj że BluePrinty to nic innego niż zwykły kod C++ który został zapisany graficznie i wykonany przez program :D, Jak ktoś jest miłośnikiem c++ może robić wszystko sam poznając komendy. A według mnie jak ktoś zna komendy to jest lepszy niż osoba która wszystko robi przez skróty :D

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 599 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2022 w C i C++ przez MichaelM Bywalec (2,520 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 145 wizyt
+2 głosów
1 odpowiedź 754 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...