• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Macbook do programowania

Object Storage Arubacloud
+1 głos
13,190 wizyt
pytanie zadane 19 lipca 2017 w Sprzęt komputerowy przez Ferrow Początkujący (360 p.)
edycja 19 lipca 2017 przez Ferrow
Witajcie. Mam zamiat kupić Macbooka do programowania C++, HTML, Java itp. Jaki Macbook wybrać? Bede go tez  uzywal do ogladania filmów, przegladania internetu i czasami zagram w jakas mniej wymagajaca gre. Jestem kompletnym laikiem, to mój pierwszy Mac. Mam zamiar wydać nie więcej niż 3000 może 3500 ale wolałbym jednak jak najtańszego i oczywiście jak najmniej kosztem jakości. Oczywiście nie musi być najnowszy. Aha no i kupuje go na studia.
1
komentarz 19 lipca 2017 przez Benek Szeryf (91,010 p.)
Mam takie pytanie, dlaczego miałby być to Macbook, a nie inny sprzęt? Pytam całkowicie poważnie.
komentarz 19 lipca 2017 przez Ferrow Początkujący (360 p.)
1. Długowiecznosc

2. Design

3. Jakosc wykonania

4. Polaczenie z iphonem
komentarz 19 lipca 2017 przez Ferrow Początkujący (360 p.)
A macbook Air jest bardzo zlym pomyslem bo?
1
komentarz 19 lipca 2017 przez FxJerzy Stary wyjadacz (12,460 p.)

5 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 19 lipca 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Pewnie rozpętam tym mniejszą, lub większą burzę - ale nie lepiej jest kupić za te same pieniądze (lub mniejsze) zwyczajny, wydajniejszy komputer i wgrać na niego na przykład Linuksa? Ja osobiście nie widzę powodu, żeby kupować jabłko. wink Polecam używane laptopy klasy biznesowej.

2
komentarz 19 lipca 2017 przez Patryk Krajewski Nałogowiec (26,170 p.)
Widzę, że Eryk coś napisał w poście o macbooku i już wiem, że będzie o linuxie xD
0 głosów
odpowiedź 19 lipca 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
Do tego starczy nawet MacBook Pro z 2008 roku... Będziesz mógł komfortowo programować we wszystko co tylko chcesz.