• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

INTERNET MOBILNY- problem

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
296 wizyt
pytanie zadane 4 lipca 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Madzix21 Nowicjusz (200 p.)
Witam serdecznie,

Chciałam na wstępie zaznaczyć, że jestem raczej laikiem komputerowym (chociaż coś niecoś tam wiem). Byłoby mi bardzo przyjemnie, gdyby ktoś z Was zechciał udzielić mi odpowiedzi i porady.

Sprawa prezentuje się tak: od sierpnia będę wynajmować mieszkanie w krakowskiej kamienicy. Problem pojawia się jeśli chodzi o internet. W kamienicy nie ma żadnych kabli i żaden dostawca nie zapewni domowego internetu, jedyne co mam zaoferowane to internet mobilny.

Nie ukrywam, że mnie to nie satysfakcjonuje. Mój chłopak z racji swojej pracy potrzebuje stałego internetu i twierdzi, że mobilny internet nigdy taki nie będzie. Ze zawsze będzie miał ograniczenia, limity i będzie gubił szybkość.

Stąd moje pytanie: czy ma rację? Czy na rynku ktoś oferuje mobilny internet który spełni potrzeby programisty? Czy da się to jakoś rozwiązać?

 

Byłabym niesamowicie wdzięczna za odpowiedzi i dyskusje.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 9 lipca 2017 przez seba Dyskutant (8,900 p.)
Chłopak ma racje, mobilny zawsze gubi sygnał, dane pakietowe szybko się wykorzystują. Na programistę powinno to wystarczyć ze względu na to że głównie pisze w jakimś środowisku już zainstalowanym, lecz jeśli już odpalić jakiś filmik grę czy też yt to już lipa. Polecam radiówkę, co prawda sygnał też często się traci lecz internet jest bez ograniczeń i jest wystarczająco szybki i łatwy w montażu.
0 głosów
odpowiedź 9 lipca 2017 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)
Jak nie mozna stalego to zostaje mobilny, wiec Ci to zwisa.

Jak bedzie zasieg - sila i jakosc sygnalu na poziomie to ok, jak nie to nie. Szukasz wrozki co to stwierdzi w ciemno ?:)