• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

mały serwerek na raspberry pi zero w do pracy na projektach php i sql

Object Storage Arubacloud
+1 głos
576 wizyt
pytanie zadane 16 maja 2017 w Sprzęt komputerowy przez Q_Nick Mądrala (5,010 p.)
Jestem nowy i zielony w temacie malinek :D

Chciałbym zrobić sobie mały serwerek do pracy na projektach w php i z bazami danych. Zastanawiam się tylko czy malinka w wersji Zero W ma sens w takim zastosowaniu. Musiała by ona utrzymać lamp i sambe(tylko do pracy z projektami) oraz chciałem zrobić w jakiś sposów lustrowanie folderu www na pendrive wpiątego na stałe do maliny. Czy nie za dużo to na taki słaby sprzęt? I czy wie ktoś jak z przegrzewaniem sprzętu? Czy potrzebne jej jakieś radiatorki? Może jakiś inne ważne informacje?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 16 maja 2017 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Zainstaluj raspbiana, wyłącz środowisko graficzne. Żadnego lampa tylko normalnie php + sql + nginx (albo lighttpd).
0 głosów
odpowiedź 16 maja 2017 przez spokojny Nałogowiec (28,630 p.)
komentarz 16 maja 2017 przez Q_Nick Mądrala (5,010 p.)
Wiam o tym, ale jednak to nie w temacie, a w cenie tego miałbym najlepszy zestaw rpi 3b w najbogatszym możliwym pakiecie i miałbym pewność że będzie działać :D w sumie to mój tablet ma identyczne parametry :D
0 głosów
odpowiedź 16 maja 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

Na cholerę ci ten ociężały i zasobożerny Apache, i do tego na Raspberry Pi Zero. Zainstaluj Nginx... Raspberry Pi Zero ma 512 MB pamięci RAM, więc powinno dać radę, chociaż nie wiem na ile procesor sobie da radę. Warto zawsze dokupić radiator, np. w sklepie Botland.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 516 wizyt
pytanie zadane 13 czerwca 2017 w Systemy operacyjne, programy przez Q_Nick Mądrala (5,010 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 766 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 425 wizyt

92,575 zapytań