• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Drukarka adresc MAC jak go znaleźć

Object Storage Arubacloud
0 głosów
7,724 wizyt
pytanie zadane 3 maja 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Api Nowicjusz (120 p.)
Posiadam podłączona przez router TP link drukarke sieciową HP 1320.

po restarcie jest jako off line. Doczytałem że należy w ustawieniach routera dopisac ja w rezerwacji adresów DHCP. Ale by to uczynic musze znac MAC drukarki jak go znaleźć?

Na tabliczkach nie ma. Drukuje strony configuracyjne z drukarki, nie ma tam adresu. Czy ktoś pomoże może inna drogą.

Nie jestem informatykiem, wiec z góry prosze o proste wyjaśnienia.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 3 maja 2017 przez niezalogowany

Powinieneś mieć pierwszą zakładkę o nazwie STATUS

Rozwiń ją i tam będziesz miał chyba zakładkę DHCP gdzie widać wszystkie urządzenia w sieci ich adresy MAC i IP

 

Nie wiem jak to może wyglądać u ciebie ale bazuje się na tym jak wygląda większość GUI routerów TP-LINK

0 głosów
odpowiedź 3 maja 2017 przez Ghost Bywalec (2,930 p.)
Możesz sprawdzić w routerze urządzenia podłączone, może jakaś naklejka na drukarce jest na której będzie pdany adres MAC lub sprawdzić program jetadmin (do pobranie ze strony hp).

Podobne pytania

+2 głosów
3 odpowiedzi 534 wizyt
pytanie zadane 29 kwietnia 2022 w Sprzęt komputerowy przez Neearuuqq Początkujący (360 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 3,693 wizyt
pytanie zadane 11 kwietnia 2018 w Sprzęt komputerowy przez soureme Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 2,336 wizyt
pytanie zadane 5 października 2016 w Sprzęt komputerowy przez DawidSitnik Nowicjusz (160 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,650 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.