• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Certyfikaty e-learningowe

Object Storage Arubacloud
0 głosów
373 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez kamilwdg18 Obywatel (1,080 p.)
edycja 29 maja 2015 przez kamilwdg18
Witam moje pytanie jest związane ze zdobyciem certyfikatów on-line czyli poprzez naukę przez internet.

http://it-szkola.edu.pl/

Znalazłem to, zarejestrowałem się i okazuje się że moje technikum nawet współpracuje z tym projektem.

Czy takie certyfikaty coś mi dadzą oprócz oczywiście zdobytej wiedzy podzczas kursów? Mogę je prezentować dumnie przy rozmowach o pracę lub w podobnych sytuacjach?

 Jestem uczniem drugiej klasy i narazie nie myśle o drogich certyfikatach typu CISCO.

Wzór certyfikatu: http://it-szkola.edu.pl/upload/files/certyfikat_2014-2015.pdf

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 30 maja 2015 przez CzlowiekSkrypt Nałogowiec (26,340 p.)
Ja mam kilka certyfikatów z eduweba ale nie mam zamiaru ich nikomu pokazywać :P
0 głosów
odpowiedź 29 maja 2015 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Naczytałem się i naoglądałem masy filmików na ten temat, ale prawda jest taka, że pracodawca bardziej ceni doświadczenie zawodowe, twoje portfolio. Ale zawsze możesz się zapisać, dostaniesz chyba taką książkę, dowiesz się z niej czegoś, a niekoniecznie musisz zdawać egzamin. Pozdrawiam :)
0 głosów
odpowiedź 30 maja 2015 przez niezalogowany
To nie są certyfikaty, które coś znaczą. MOŻE jeśli po raz pierwszy szukasz pracy, lub wybierasz się na staż/praktyki, to pracodawca weźmie to jakoś pod uwagę. Ale bynajmniej nie ma się czym chwalić.
komentarz 30 maja 2015 przez niezalogowany

BYNAJMNIEJ. BTW. Nie pyskuj, jeśli nie potrafisz używać interpunkcji ;)

0 głosów
odpowiedź 30 maja 2015 przez err0r Obywatel (1,520 p.)