Napisałem kod, z komentarzami żebyś mógł wszystko zrozumieć.
Przeanalizuj go :)
#include <iostream>
using namespace std;
void display(char img[5][5]) {
for (int y = 0; y < 5; y++) {
for (int x = 0; x < 5; x++)
cout << img[y][x];
cout << '\n';
}
}
int main() {
/*
img[x][y][z]
x - liczba obrazków
y - wysokość każdego obrazka
z - szerokość każdego obrazka
*/
char img[3][5][5] = { //Zdefiniowanie trójwymiarowej tablicy przechowującej obrazki.
{
{ 'X', '0', 'X', '0', 'X' },
{ 'X', 'X', 'X', 'X', 'X' },
{ 'X', '0', 'X', '0', 'X' },
{ 'X', 'X', 'X', 'X', 'X' },
{ 'X', '0', 'X', '0', 'X' }
},
{
{ '&', '0', '&', '0', '&' },
{ '&', '&', '&', '&', '&' },
{ '&', '0', '&', '0', '&' },
{ '&', '&', '&', '&', '&' },
{ '&', '0', '&', '0', '&' }
},
{
{ '0', '*', '0', '*', '0' },
{ '0', '0', '0', '0', '0' },
{ '0', '*', '0', '*', '0' },
{ '0', '0', '0', '0', '0' },
{ '0', '*', '0', '*', '0' }
}
};
for (int i = 0; i < 3; i++) { //Wyświetlenie wszystkich trzech rysunków.
display(img[i]);
cout << '\n';
}
cin.ignore(); //Te dwie linie, sa po to, aby konsola nie wyłączyłą się od razu.
cin.get();
return 0;
}