Witam, próbuje dodać coś w stylu "dynamicznego tworzenia obiektów" w klasach.
Wygląda to tak:
int n; //zmienna dotyczaca liczby obiektow
cout << "Podaj ile obiektow chcesz stworzyc: ";
cin >> n;
Klasa *Obiekt = new Klasa[n];
for (int i=0; i<n; i++)
{
Obiekt[i].tablica_rozmiar();
Obiekt[i].odsiej();
Obiekt[i].wyswietl();
}
delete [] Obiekt;
Gdy wczytuje poszczególne obiekty, za każdym razem włącza się konstruktor i podmienia zmienne, że praktycznie w tych obiektach zapisują się jakieś błędne dane.
Kostruktor:
Klasa (int *x=0, int y=0, int z=0) //konstruktor
{
cout << "Tutaj konstruktor, przypisuje wlasnie dane startowe do zmiennych :-)" << endl;
tab = x;
rozmiar = y;
granica_gorna=z;
}
Jakieś sugestie? Wydaje mi się, że dobrze opisałem problem ale w razie problemów ze zrozumieniem chętnie rozwine sytuacje.