• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szukam programiste C++ do wykonania pierwszej gry w Unreal Engine

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
408 wizyt
pytanie zadane 15 marca 2017 w Ogłoszenia, zlecenia przez DreamsComesTrue Nowicjusz (140 p.)
Witam (przepraszam za brak polskich znakow - uzywam komputera z pracy bez pl)

   Poszukuje wspolnika lub freelancera do ogarniecia "prostej" , pierwszej gry w Unreal Engine.

Sam, jestem artysta-grafikiem, inzynierem, glowa rodziny przed 40-stka :) z wielkim doswiadczeniem zyciowym i biznesowym. (wiecej na priv)
Od kilku miesiecy jestem w trakcie uczenia sie blueprintow i UE - idzie swietnie, wiec pora wykonac pierwszy projekt!

  Z przykrych doswiadczen wiem, ze najwazniejszym, a zarazem najslabszym ogniwem kazdego biznesu jest czlowiek - czynnik ludzki,
...dlatego szukam w sumie wyjatkowej osoby:
- marzysz o wielkich rzeczach, chcesz w zyciu osiagnac wiecej poprzez wlasne decyzje i prace?
- ciagle sie rozwijasz - nie tracisz czasu na bzdury np.piwko przy tv caly dzien
- wiesz, ze zyjemy w czasam, w ktorych prawie wszystko jest mozliwe
- jestes samoswiadomy - np. jak mama mowi tobie cale zycie, ze studia i mieszkanie na kredyt to najwazniejszy cel szczescia
- nie masz "slomianego zapalu" - i nie oszukujesz sam siebie - znac droge, a nia podazac...

- mozesz w tygodniu poswiecic kilka godzin - czy dla kasy, czy tez nauki
- nie krzywisz sie jezeli powiem, ze w 1-5 lat mozna zostac milionerem
- potrafisz sensownie sie komunikowac - czyli merytoryczne argumenty itp.
- masz ambicje godne Napoleona :p i nie boisz sie po nie siegnac
- pasjonujesz sie grami - tzn. chesz je robic (ostatecznie najwazniejsze zeby lubic co sie robi)
- wiesz, ze rozwiazanie problemu to kwestia czasu i pracy
- nie poddajesz sie przy pierwszej porazce - znasz cel i umiesz brac exp z failu