• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Bebechy komputera graficznego dla szkoły

Object Storage Arubacloud
0 głosów
223 wizyt
pytanie zadane 1 marca 2017 w Sprzęt komputerowy przez xNepto Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 9 marca 2017 przez xNepto
Witam,

Jestem uczniem pierwszej klasy technikum organizacji reklamy. Dostałem Propozycje od Dyrektora aby znalezć komputery zdolne pociągnąć programy graficzne na odpowiednim poziomie. Mowa tutaj o Corel draw, Photochop animacje itp.

Teraz powód mojego przybycia. Jest ktoś obeznany w składaniu komputera pod grafike? Mowa tutaj o sprzęcie do 3000zł i to na same bebechy wiadomo jakie sam troszke siedze w komputerach jednak zadanie od Dyrektora wolał bym wykonać jak najlepiej i dlatego proszę o pomoc. Niestety nie wiem czy kupno gotowego komputera wchodzi w gre. jednak jeśli macie gdzieś w zakładkach możecie podsunąć linka. :) Prosze o podanie tylko całego towera (obudowa i wszystkie podzespoły)
komentarz zamknięcia: znalazłem odpowiedz i złożyłem komputer :3
komentarz 1 marca 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
edycja 1 marca 2017 przez jpacanowski

Dzisiaj to już nie ma większego znaczenia. Dobry procesor i dobra karta graficzna.

http://forum.pclab.pl/topic/712936-Komputer-dla-grafika-a-karta-graficzna/

Wiem, że to stary post, ale w tym wypadku to mało istotne.

komentarz 8 marca 2017 przez Pietrak Pasjonat (18,850 p.)
Zwykle do szkół kupuje się komputery po leasingowe.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 4 marca 2017 przez seba Dyskutant (8,900 p.)
wybrane 9 marca 2017 przez xNepto
 
Najlepsza
Lepiej składać samemu, karta graficzna 1GB starczy ale lepiej 2. RAM 4GB, procek 2/4 powinien starczyć choć można się połasić na 4/4, dysk hdd, płyta pod procka i RAM, zasilacz500W zwykle wystarczy.
komentarz 9 marca 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)