• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy dobrze wybierałem rozszerzenia

Object Storage Arubacloud
+1 głos
335 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2015 w Offtop przez Marcin Woźniak Bywalec (2,120 p.)
Cześć !

Mam na imię Marcin Woźniak :-) Jestem uczniem 1LO. Miałem w tamtym tygodniu do wybory przedmioty rozszerzone. Chciałbym iść na kierunek związany z informatyką :-) Wybrałem Matematykę, Fizyka i Język angielski. Proszę o informację o kierunkach itd. (Interesuje się pisaniem stron, i systemy UNIX) przykładowe strony http://parafia.kleczew.pl , http://zwjd.pl , http://biegacze-kleczew.pl . Dziękuje za przeczytanie i pozdrawiam.

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez krecik1334 Maniak (58,390 p.)

Wybrałeś najlepszą opcję. Wbrew pozorom maturę z fizyki łatwiej dobrze zdać niż z informatyki. Matma jest potrzebna na każdą informatykę na studiach. Angielski też ci się przyda jako programista do kursów i dokumentacji. W pisaniu stron to cię może nie rozwinie, ale myślę, że to nie wymaga szkolnej wiedzy tylko wystarczy sama praktyka.

0 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez toaspzoo Dyskutant (8,300 p.)
Przedmioty jak najbardziej słuszne. Natomiast masz jeszcze sporo czasu i wiele może się zmienić do czasu studiów :)
komentarz 4 kwietnia 2015 przez Marcin Woźniak Bywalec (2,120 p.)
Dziękuje Ci bardzo za komentarz :-) PS Fizyka mnie przeraża :/
komentarz 4 kwietnia 2015 przez toaspzoo Dyskutant (8,300 p.)
Ale za fizykę jest sporo, zdaje się, punktów :)
komentarz 4 kwietnia 2015 przez Marcin Chmiel Obywatel (1,330 p.)
Na kazdej uczelni jest inny przelicznik. Ale zwykle informatyka ma takim sam przelicznik co fizyka
0 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez niezalogowany