• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Programowanie, a moja przyszłość?,

Object Storage Arubacloud
0 głosów
331 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez kollgate Początkujący (280 p.)
zamknięte 28 grudnia 2016 przez Eryk Andrzejewski
Cześć.

Jestem 2 klasie gimnazjum, ostatnio zacząłem interesować się programowaniem. Jestem w tym zielony, więc prosiłbym o wyrozumiałość. Jakiego języka warto się zacząć uczyć na początek?  Java?  Jeżeli wybrałbym Jave to od poradników, książek, pdfów? Co bym musiał potrafić podjąć prace?
komentarz zamknięcia: Było już wiele razy - proszę skorzystać z wyszukiwarki.
komentarz 28 grudnia 2016 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Było w to już na forum, tyle razy że szok

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 28 grudnia 2016 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
wybrane 29 grudnia 2016 przez kollgate
 
Najlepsza
Na początku nie umieliśmy chodzić, potem byliśmy starsi i przyszło nam to z łatwością. Postaw sobie cel że będziesz programować, czytaj na ten temat masz baaardzo dużo czasu. Dzięki temu że masz cel sam wyznaczysz sobie drogę i dasz radę, mówię tak bo jesteś w 2 gimnazjum a wiem że dużo rzeczy z czasem się zmienia. Sam się programowania uczyłem w 2 gimnazjum, i do tego trzeba podchodzić powoli bez stresu bo łatwo się zniechęcić, jak nie widać rezultatów trzeba zrobić sobie przerwę. A jak się wraca zawsze jakimś magicznym trafem potrafiło się więcej, na początek polecam Ci przerobić kurs C++ Pana Mirosława, myślę że wtedy zrozumiesz podstawy działania programów itd. Następnie możesz pokierować się Javą, jakąś książkę kupić lub przez internet poczytać
komentarz 28 grudnia 2016 przez kollgate Początkujący (280 p.)
Serdecznie dziękuje za odpowiedź :)
+1 głos
odpowiedź 28 grudnia 2016 przez niezalogowany