Witam, otrzymałem zadanie stworzenia coś ala sapera na podstawie instrukcji zawartych w treści. Mam problem z niechcianą spacją w wyświetlaniu obiektu sapera obok miny.
Funkcja odpowiedzialna za wyświetlanie planszy:
void plansza(PoleMinowe m, Punkt s, int x, int y)
{
bool flaga = true;
for (int i = 0; i < rozmiar; i++)
{
for (int j = 0; j < rozmiar; j++)
{
for (int k = 0; k < m.liczbaMin; k++)
{
if ((m.miny[k].x == j) && (m.miny[k].y == i))
cout << 'x';
if (s.x == m.miny[k].x && s.y == m.miny[k].y)
flaga = false;
}
if (s.x == j && s.y == i && flaga == true)
{
cout << "o";
}
else cout << " ";
}
cout << endl;
}
cout << "Kontrola: W - gora, S - dol, A - lewo, D - prawo" << endl;
cout << "Saper x: " << s.x << ", y: " << s.y << endl << endl;
if (defuse(mm, ss) == false)
{
cout << "Uwaga mina!" << endl;
}
for (int i = 0; i < m.liczbaMin; i++)
cout << "Mina nr " << i + 1 << " x: " << m.miny[i].x << " y: " << m.miny[i].y << endl << endl;
}
Screeny pokazujące o co dokładnie mi chodzi:
Na ostatnim screenie widać o co mi chodzi.