• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kursy pana Mirosława :)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
446 wizyt
pytanie zadane 10 maja 2015 w C i C++ przez Szymon Szendzielorz Obywatel (1,560 p.)
Witam panowie i panie :)

Mam pytanie otóż skonczyłem odcinek z wskaźnikami od p. Mirsoława i czy po wszystkich odcinkach kursu (jezeli przyswoje całą wiedzę) bede umial caly C++ ? wiekszosc ? 1/4 ? i jezeli tylko jakas czesc to zkad czerpać resztę wiedzy ? :) chodzi mi o jakas stronke z wszystkimi informacjami :)

Z góry dzieki za odpowiedz i sorry za moja ortografie (jestem dysortografikiem)

9 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 10 maja 2015 przez niezalogowany
wybrane 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz
 
Najlepsza
Oczywiście jak już napisano raczej się nie da umieć całego C++, ale ja ci bardzo serdecznie polecam książkę pt. ,,Symfonia C++" Jerzego Grębosza. Już w pierwszych rozdziałach dowiesz się wielu rzeczy, które Pan Zet w swoim kursie pominął. Czemu? Może dlatego, że do takie drobnostki, ale na pewno warto je znać. Książka jest w dwóch tomach, razem ma 1000 stron, jak na razie najnowsze jest wydanie 3. bodajże, a każdy tom (nowy) kosztuje 70 zł, więc chyba lepiej jednak kupić lekko używaną za 35 zł, tak jak ja właśnie kupiłem, znalazłem na Allegro :3 Drugą książkę, którą napisał Jerzy Grębosz, to ,,Pasja C++". Przeczytaj ją dopiero jak skończysz Symfonię, a na pewno ci to trochę zajmie ;)
komentarz 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz Obywatel (1,560 p.)
Ja chcę sie zacząć uczyć C# i Javy C++ jak stwierdziłem chcę się uczyć tylko jako "podstawowy" jezyk od którego wszystko zacznę :) czy wystarczą mi poradniki p. Mirsława? po nich chcę zacząć C# lub Jave niewiem który jezyk jeszcze wybiore (ale jeden z nich)
Lecz C# luv\b Jave bede krok po korku studiował (ksiazki, fimy, porady itp)