• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[C++]Tworzenie gry typu Arkanoid w Visual Studio 2013

Cloud VPS
0 głosów
759 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2016 w C i C++ przez Cercal Nowicjusz (130 p.)
Dzień dobry,

Przymierzam się do zrobienia gry typu Arkanoid, myśląc nad elementami gry przyszło mi do głowy jedno pytanie, mianowicie chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób po kliknięciu przycisku "Graj" odpalałby się pierwszy poziom ale żeby nie otwierało się nowe okienko(a znikało poprzednie), tylko wszystko było w tym samym jednym okienku, bez względu na to czy klikniemy wybór poziomów, opcje, autor itd. Wiecie, tak jak jest np w grach, klikamy opcje i wszystko jest ciągle w 1 oknie, a nie że klikamy opcje, gra się wyłącza, a pokazuje się okienko z opcjami.

1 odpowiedź

–1 głos
odpowiedź 13 sierpnia 2016 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

Co ma IDE do faktu tworzenia nowych okien? To zależy od użytej technologii, nie środowiska.

Mogę ci polecić SFML - jest prosty i na sam początek nic lepszego nie znajdziesz.

1
komentarz 13 sierpnia 2016 przez Ehlert Ekspert (215,050 p.)

Tworzenie gry typu Arkanoid w Visual Studio 2013

Uwielbiam takie tytuły. Mam wrażenie że autor po zainstalowaniu VS spodziewał się interfesju Scratcha albo Baltiego.  

1
komentarz 13 sierpnia 2016 przez adrian17 Mentor (354,700 p.)

Visual

W sumie to nie powinno być takie zaskakujące.

Podobne pytania

–1 głos
0 odpowiedzi 179 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 295 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 270 wizyt
pytanie zadane 4 października 2018 w C i C++ przez niezalogowany

93,486 zapytań

142,419 odpowiedzi

322,771 komentarzy

62,900 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...