• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena strony, porady

Object Storage Arubacloud
0 głosów
199 wizyt
pytanie zadane 9 sierpnia 2016 w HTML i CSS przez Rappa2 Obywatel (1,540 p.)

Hej chciałbym żebyście ocenili moją stronę http://lubieto.esy.es.

Oceniajcie przede wszystkim wygląd, prosiłbym o porady dotyczące właśnie wyglądu co mógłbym zmienić itd...

Kod jest chyba ok, ale jestem laikiem w tej dziedzinie, robię to tylko tak w zasadzie dla rozrywki. Mile widziane również podpowiedzi dotyczące poprawy kodu.

P.S Kiedy wchodzicie ze strony głównej na [inne -> o mnie] kiedy wejdziecie w to, link na tekście zanika. Jak to naprawić ?

O to chodzi  <--- O to chodzi

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 9 sierpnia 2016 przez Eimens Maniak (69,240 p.)

Ja jeszcze nie mam 50+ żebyś mi musiał fonta 35px stawiać przed oczy. Jestem jeszcze młody i szacuj tak 16/18px nie przesadzaj z większym bo kuje w oczy. Widzę że z czcionką też się nie możesz zdecydować (lato, Roboto, Open sans). Wiesz co zrób, bo na początku trudno samemu zrobić fajny layout. Znajdź jakiś w google i postaraj się go napisać (link).

Staraj się pisać tego typu strony, od razu poczujesz o co w tym wszystkim chodzi. No i potem już twoja głowa będzie w stanie sama opracować taki layout i przelać go na kod. Powodzenia...

0 głosów
odpowiedź 9 sierpnia 2016 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

No ale co na tej stronie ocenić jak nie ma żadnej treści ani działającej podstrony?

W zasadzie nic się nie dowiedziałem o tobie z tej strony. Dzięki zdjęciu przynajmniej wiem, że się uczysz C++ ;)

    <ul>
            <ol>Podróże
                <li><a href="wpolsce.html">W Polsce</a></li>
                <li><a href="zagranica.html">Za granicą</a></li>
            </ol>
     </ul>

ul > ol > li ?

komentarz 9 sierpnia 2016 przez Rappa2 Obywatel (1,540 p.)