• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Code::Blocks SFML + konsola LINUX

+1 głos
597 wizyt
pytanie zadane 1 maja 2015 w C i C++ przez Pan Kulomb Pasjonat (18,630 p.)
Robię projekt SFML z dodatkowo uruchomioną konsolą (nie zmieniłem typu projektu na GUI). W konsoli 2 razy wyświetla się: "Unable to get joystick attribute. ...", a nie mam w kodzie nic z tym związanego. Gdy chcę coś wypisać w konsoli pojawia się to dopiero po kilku sekundach lub po zamknięciu okna SFML. Pracuję na linux mint. Jak mam to naprawić?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 4 maja 2015 przez adrian17 Mentor (354,800 p.)
Co do "Unable to get joystick attribute", to chyba błąd SFMLa, wygląda na to że będzie naprawione w 2.2.

Co do pisania w konsoli, musiałbyś pokazać kod. Czy jako zakończenie linii używasz std::endl czy "\n"? Jeśli to drugie to program może czekać dowolnie długo z wyświetleniem tekstu na konsoli.

Podobne pytania

+2 głosów
1 odpowiedź 1,282 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 1,638 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2015 w C i C++ przez niezalogowany
+1 głos
1 odpowiedź 778 wizyt

93,606 zapytań

142,529 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,096 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...