• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kompilacja projektu w Code::Blocks [SFML]

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,307 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2015 w C i C++ przez niezalogowany
Jestem początkującu w SFML-u, ale już dużo wiem. Ale nie wiem dwóch rzeczy: pierwsza to co zrobić, żeby po kompilacji nie pojawiała się konsolka. Czy wystarczy skompilować program w trybie Release? Druga to same dostosowanie projektu, czyli http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.3/start-cb.php albo (przetłumaczone na polski) http://www.szymonsiarkiewicz.pl/sfml-i-codeblocks-mingw/ No i teraz pytanie: co dokładnie oznaczają kolejne kroki? Znaczy się, no wiem: pokazuje gdzie są pliki nagłówkowe i biblioteki. Czy trzeba to robić, jeśli chce się dodać biblioteki ręcznie? W jednym projekcie nie zrobiłem nic, w kodzie podpiąłem #include ale w ustawieniach projektu nie zrobiłem nic, po kompilacji wyskakiwały mi errory, że nie ma niektórych bibliotek. To je skopiowałem i program działa. I jeszcze: waszymi słowami, czym się różni linkowanie statyczne od dynamicznego? Dziękuję bardzo za odpowiedzi ;)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 17 maja 2015 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

Ale nie wiem dwóch rzeczy: pierwsza to co zrobić, żeby po kompilacji nie pojawiała się konsolka.

Tutaj wybierz pierwszą opcję. Ale radzę zostawić konsolę póki pracujesz nad programem, przydaje się do debugowania.

Czy wystarczy skompilować program w trybie Release? 

A próbowałeś? :P

 Czy trzeba to robić, jeśli chce się dodać biblioteki ręcznie? 

Nie rozumiem pytania; ręczne dodawanie bibliotek na Windowsie zazwyczaj wygląda właśnie tak, jak w tych poradnikach.

czym się różni linkowanie statyczne od dynamicznego?