• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

CMS i cięcie szablonów

Object Storage Arubacloud
0 głosów
225 wizyt
pytanie zadane 13 lipca 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)

Przeglądam oferty pracy jako frontend i mam pytanie odnośnie tych dwóch spraw.
1. CMS
Znacie jakieś ciekawe kursy z tego? Jak zacząć od zera.

2. Znajomość programu graficznego
Właśnie to znalazłem w ofercie. Wiem, że chodzi o cięcie szablonów, tylko kompletnie nie mam w tym doświadczenia czy to od strony IT czy grafika. Jakieś ciekawe kursy? Książki?

​Z góry dzięki za pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 14 lipca 2016 przez R.orlinski Mądrala (5,490 p.)
1. Zależy o jaki CMS ci chodzi. Jest tego sporo. Co do najpopularniejszego: WordPressa polecam to: http://wordpress.kursbootstrap.pl/.

2. Skoro znajomość programu graficznego to jest to grafika. Zwykle chodzi o Photoshop, wszystko zależy jak chcesz się tego uczyć, ja preferuję wzięcie programu i po prostu bawienie się nim.
komentarz 14 lipca 2016 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
Co do PS - po prostu mam zaczać bawić się w grafika?
komentarz 14 lipca 2016 przez R.orlinski Mądrala (5,490 p.)
Ja przynajmniej tak robię. :P

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 877 wizyt
pytanie zadane 31 października 2016 w HTML i CSS przez Guardd Początkujący (350 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 341 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2020 w HTML i CSS przez Artek Stary wyjadacz (11,800 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 182 wizyt
pytanie zadane 9 sierpnia 2016 w Systemy CMS przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)

92,583 zapytań

141,434 odpowiedzi

319,669 komentarzy

61,966 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka