1. Moja gra polega na wydobywaniu surowców narazie jest tylko złoto , szafiry i węgiel planuje dodać żelazo można zatrudniać górników i trochę innych rzeczy ale chciałbym zrobić pewną rzecz w kopalni czyli pierwszym miejscu jakie odwiedzamy chciałbym aby w menu przez nie podawaniu niczego przez 2 sekundy pętla szła dalej
Powiem jakby to miało działać pojawiasz się w kopalni załóżmy masz zatrudnionego 1 górnika który wykopuje 3 węgla i masz opcjie
1 Wydobywasz rudę
2 Ulepszasz kilof za złoto
3 ulepszasz kilof za szafiry
i 4 idź do miasta
i chciałbym jak ktoś nic nie wybierze przez 2 sekundy to pętla szła dalej czyli dodawała nam te 3 węgla które wykopie górnik i znów wyświetlało by się to menu i tak w kółko
Mówiąc szczerze, to nie zadałeś tutaj żadnego pytania tylko opisałeś jak ma wyglądać gra. Jednak, spróbuję coś ci poradzić:
Jak dla mnie ta gra to idealna gra tekstowa w konsoli, sam napisałeś że jesteś początkującym więc pchanie się w SFML'a to raczej na tym etapie niezbyt dobry pomysł (z resztą z samego opisu gra lepiej pasuje do konsoli niż wersji graficznej w oknie). Oprócz tego chciałbyś zrobić interaktywny ekran (jeżeli minie timeout to update informacji) i chciałbyś zrobić to dobrze to bez WinApi się nie obejdzie (do obsługi konsoli)
2 co chciałbym się spytać co jeszcze mogę dodać co w takiej grze by się przydało i w ogóle co powinno być
Co chcesz, na razie zrób rdzeń rozgrywki później pomyśl nad tym co jeszcze dodasz