Zacząłem ostatnio próbować swoich sił w bibliotece SFML. Jako pomocy używam kursów z bloga szymonsiarkiewicz.pl. Mój problem polega na tym, że mam dwie klasy Player i Engine. Klasa Player dziedziczy od klas sf::drawable i sf::transformable. Może będzie prościej jak napiszę definicje tej klasy:
#include <SFML/Graphics.hpp>
class Player :public sf::Drawable,
sf::Transformable
{
sf::Texture texture;
sf::Sprite sprite;
void draw(sf::RenderTarget &target, sf::RenderStates states) const;
public:
Player();
~Player();
};
Oraz jak wcześniej wspomniałem mam też klasę Engine, która posiada obiekt klasy player.
#include "Player.h"
class Engine
{
Player player;
bool being_on = 0;
public:
Engine(sf::RenderWindow &);
~Engine();
void start(sf::RenderWindow &);
};
Kompilator wyrzuca mi błąd
.
Solved. Rozwiązaniem problemu w tym przypadku było zapisanie dwóch klas w jednym pliku.