Witam wszystkich,
mam klasę Character która dziedziczy publicznie po klasach sf::Drawable i sf::Transformable i w niej składniki sf::Texture i sf::Sprite. Jak moge wywołać funkcje setPosition? Dodam że próbowałem tak:
object.setPosition(x, y); , ale mi coś nie działalo. Tutaj kod:
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace std;
class Character : public sf::Drawable, public sf::Transformable
{
public:
Character()
{
if (characterTexture.loadFromFile("images.jpeg"))
{
characterSprite.setTexture(characterTexture);
}
}
sf::Texture characterTexture;
sf::Sprite characterSprite;
private:
virtual void draw(sf::RenderTarget& target, sf::RenderStates states) const
{
target.draw(characterSprite);
}
};
int main()
{
sf::RenderWindow mainWindow(sf::VideoMode(800, 600), "ASD");
sf::View mainView(sf::Vector2f(350, 300), sf::Vector2f(300, 200));
Character john;
while(mainWindow.isOpen())
{
mainWindow.clear();
//Tutaj próbowałem wywołać to funkcje
mainWindow.draw(john);
mainWindow.display();
}
}