• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

System walki pada

0 głosów
228 wizyt
pytanie zadane 31 maja 2016 w C i C++ przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Witam. Mam mały problem z moim kodem. Otóż, gdy go opdalę to się zapętla, dopóki życie wilka nie będzie równe 0. I myślę, że jest problem w pętli, ale nie mam pojęcia jaki. Stworzyłem specjalnie pętli z or, bo wiadomo, że albo zginie postać albo potworek. W tym przykładzie jest to nie możliwe, żeby bohater wygrał. Kod>

http://wklej.org/id/2483013/

Za wszelką pomoc dziękuje, ale proszę także o uwagi i propozycje polepszenia mojego kodu. Pozdrawiam :)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 31 maja 2016 przez bimbrownik Mądrala (5,180 p.)
edycja 31 maja 2016 przez bimbrownik

Jeśli się nie mylę to zamiast || w pętli while powinno być && - w końcu obie postacie muszą żyć, aby walka się toczyła. Powinieneś także po ataku wilka sprawdzić, czy bohater nadal żyje. Zamiast sprawdzenia życia wilka możesz dodać po prostu else. Nie jest to konieczne, ale zamiast cin możesz też użyć getch().

komentarz 31 maja 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Tak zadziałało z && dziękuje bardzo za pomoc.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 2,053 wizyt
pytanie zadane 4 lipca 2016 w C i C++ przez pixel06 Nowicjusz (150 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 602 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 530 wizyt
pytanie zadane 4 listopada 2016 w C i C++ przez emce1996 Nowicjusz (190 p.)

93,424 zapytań

142,421 odpowiedzi

322,643 komentarzy

62,782 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...