• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki typ strony będzie najlepszy?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
235 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2016 w Sieci komputerowe, internet przez Hubert66613 Nowicjusz (180 p.)

Witam, jestem uczniem, chodzę na informatykę rozszerzoną i moim zadaniem na ocenę jest stworzenie strony firmowej (w joomli). Ma to być firma rolnicza która zajmuje się sprzedażą maszyn rolniczych i ich naprawą. I teraz moje pytanie jaką stronę stworzyć i jakich szablonów użyć (darmowych) ? Zaznaczam że ma to być wizytówka firmy a nie sklep (typu allegro). 
Proszę o podpowiedzi co można jeszcze na takiej stronie zamieścić oprócz podstawowych danych takich jak kontakt czy lokalizacja :)

 

P.S. Przy okazji jak fajnie wyjdzie ta strona chcę ją wykorzystać, gdyż mój ojciec ma firmę od kilku lat a nie posiada jeszcze strony internetowej.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 maja 2016 przez niezalogowany

Jaki typ strony będzie najlepszy?

A jakie typy masz do wyboru?

jakich szablonów użyć (darmowych) ?

Takich, które Ci się podobają

co można jeszcze na takiej stronie zamieścić oprócz podstawowych danych takich jak kontakt czy lokalizacja 

Informacje o sprzedaży i naprawach maszyn rolniczych

komentarz 24 maja 2016 przez Hubert66613 Nowicjusz (180 p.)
Typ strony że czy lepiej zrobić takie kafelki jak strona miorslawazelnta.pl czy bardziej taka wizytówka że z lewej kontakt z prawej lokalizacja itp. No ale tylko suche informacje? Chcę żeby tam coś było więcej a nie 5 rzeczy na krzyż :P
komentarz 24 maja 2016 przez niezalogowany
A moim zdaniem powinieneś spytać firmy jaką stronę sobie życzą. Możesz im pokazać przykład strony kafelkowej albo tej bardziej standardowej.
–1 głos
odpowiedź 24 maja 2016 przez jaca121212 Nałogowiec (40,760 p.)