Zacznijmy od łatwiejszego czyli getterów. Zwracać będziesz wskaźnik na pierwszy element tablicy czyli funkcja powinna wyglądać tak(analogicznie dla set_heigth):
int* get_width()
{
return width;
}
Natomiast setter przyjmuje jako argument wskaźnik na pierwszy element tablicy, którą chcesz przypisać, każdemu elementowi width musisz przypisać wartość z other.
void set_width(int other[])
{
for (int i = 0; i < 20; ++i)
{
width[i] = other[i];
}
}
To chyba najłatwiejsze rozwiązanie dla początkujacych, zdecydowanie nie jest najlepsze, ale spokojnie na bardziej wyszukane metody przyjdzie pora, póki co warto zastanowić się nad użyciem
std::array
Zamiast zwykłej tablicy.
Poza tym model to raczej będzie poprostu:
std::string model;
To co zadelkarowałeś to tablica stringów, a string zasadniczo jest tablicą znaków:
char model[20];
Poczytaj trochę przekazywaniu argumentów jako wartość, wskaźniki i referencje (jakie są różnice, co to daje i jakie są niebezpieczeństwa). Na początek to wystarczy.