• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zacząć zarabiać jako web developer?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
4,591 wizyt
pytanie zadane 6 maja 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Ziken Początkujący (330 p.)
zmienione kategorie 6 maja 2016 przez Arkadiusz Waluk

Witam. Od kilku lat uczę się języków webowych (html, php...) oraz biblioteki(jQuery, bootstrap) i (tak myślę) znam je dosyć dobrze. Jestem uczniem. Trafiłem na kamień milowy. Otóż chciałbym na tym zacząć zarabiać ale nie wiem jak zacząć. Czytałem o tym jak to wygląda. Bardzo bym był wdzięczny jak by jakaś miła osoba przytoczyła swoją historie jak ona zaczęła swoją przygodę lub jakieś wskazówki yes .

Pozdrawiam!smiley

komentarz 6 maja 2016 przez niezalogowany
Masz jakieś.. portfolio?
komentarz 6 maja 2016 przez kubaapk Nałogowiec (44,270 p.)
Dobre portfolio i praca nie jest problemem.
5
komentarz 6 maja 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Skoro programujesz od kilku lat to domyślam się, że twój poziom PHP jest na poziomie seniora, znasz w stopniu przynajmniej  wysoko ponad zaawansowany jeden framework. OOP to żaden problem.  Do tego dochodzi cała wiedza z zakresu projektowania architektury. Skoro masz taki poziom to idź do pracy, powinieneś mieć te 6-10k na łąpie.
komentarz 6 maja 2016 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Zerknij sobie tutaj (kilka # dotyczy pracy i rozwoju zawodowego):

http://forum.pasja-informatyki.pl/90273/linkownia-zbior-powtarzajacych-sie-tematow
komentarz 6 maja 2016 przez Ziken Początkujący (330 p.)
A co do portfolio, to ciężko napisać dobre bo nie mam jakiś tam dokonań, nie mam czym zaimponować. Jestem nowy na rynku, a jak ktoś jest nowy to ciężko mu się "sprzedać".
komentarz 6 maja 2016 przez kubaapk Nałogowiec (44,270 p.)