• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaką szkołę po gimnazjum

Object Storage Arubacloud
0 głosów
303 wizyt
pytanie zadane 22 kwietnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Wodzu14 Obywatel (1,140 p.)

Jak każdy trzecioklasista stoję przed wyborem szkoły średniej zastanawiam się nad TECHNIKUM INFORMATYCZENE LUB TECHNIKUM MECHATRONICZNE. Ktoś jest na takim kierunku jakie plusy a jakie minusy

 

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2016 przez Konrad Nabożny Stary wyjadacz (13,460 p.)
wybrane 22 kwietnia 2016 przez Wodzu14
 
Najlepsza
Jestem w technikum informatycznym - drugi rok, za niedługo trzeci. Nie wiem jak jest na mechatroniku, więc po prostu powiem ci jak widzę wszystko z mojej perspektywy i czego się już nauczyłem. Pierwszy rok to były takie podchody; przykładowo na systemach operacyjnych omawiacie windowsa, funkcje podstawowe jak i zaawansowane itp. Na Urządzeniach Techniki Komputerowej oraz Diagnostyce Urządzeń Komputerowych uczysz się w większości na temat hardware'u. Dalej druga klasa, wpada ci multum przedmiotów sieciowych tj. projektowanie sieci, urządzenia sieciowe, na pewno wiesz o czym mówię. Oprócz tego czekają cię trochę rozbudowane podstawy HTML, oraz CSS. Ogólnie wybory hostingów, CMS np. Wordpress, Joomla. Administrowanie taką stronką. Teoretycznie wszystko to podstawy, ale szkoła ma na celu zachęcenie cię do wyboru tego co cię na prawdę interesuje i rozwijaniu się głównie dla siebie i w swoim własnym zakresie. Pamiętaj wynoszą wiedzę ze szkoły np. na temat HTML'a i CSS'a nigdy nie będziesz programistą webowym, po prostu musisz dać coś od siebie i zainwestować "trochę" czasu. Przykładowo u mnie nie było jeszcze C++, dopiero podstawy poznam w klasie trzeciej, ale tak wyszło że napotkałem się na kurs Pana Mirosława w internecie. Zaciekawiło mnie to i zacząłem kupować książki, udzielać się w konkursach p