Osobiście od siebie mogę polecić rozpoczęcie swojej przygody wraz z unrealem oraz c++. C++ uczę się od dłuższego czasu a unreala zacząłem ogarniać od dwóch i pół miesiąca i muszę powiedzieć że czas spędzony z tym silnikiem był bardzo owocny, o ile nie stworzyłem wielu gier to dzięki ich oficjalnemu kanałowi na YouTube oraz bardzo sympatycznemu zespołowi nauka jest czystą przyjemnością a idzie szybciej niż by się chciało :D Dodatkowo dochodzą Blueprinty czyli jakby środowisko do programowania dzięki któremu kod wygląda przystępniej i zawsze jest to coś nowego, a możliwości Blueprintów są takie same jak zwykłego kodu C++(który też jest przerobiony na potrzeby unreal). Podsumowując, osobiście szczerze mogę polecić UE4 aczkolwiek program ten ma większe wymagania sam w sobie a nowy użytkownik może się przerazić nadmiarem rzeczy na start ale jest multum poradników, dzięki którym jestem pewien że się nie pogubisz i z pewnością stworzysz coś ciekawego :D
Pozdrawiam i życzę powodzenia w nauce!