• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka od podstaw vs szablony

Object Storage Arubacloud
0 głosów
301 wizyt
pytanie zadane 11 lutego 2016 w HTML i CSS przez Karitto Użytkownik (610 p.)
zmienione kategorie 12 lutego 2016 przez Arkadiusz Waluk
Chciałbym stworzyć moją stronę. Nie musi być to skomplikowana strona. Chciałbym strona składała się z 3 mniejszych podstron miedzy którymi można się przemieszczać naciskając na to co nas interesuje.
http://eu.battle.net/hearthstone/pl/game-guide/
(tak jak tu miedzy "Gra" "Społeczność" "Media" "zestawy kart")
Dodatkowo na stronie chciałbym wstawic coś o podobnym działaniu do kalkulatora walut.

Polecacie naukę tworzenia stron od podstaw czy skorzystanie z gotowych na internecie szablonów?
Czy używając szablonów mamy dużo mniej opcji na edytowanie strony?
Przepraszam za mało informatyczny język ale jestem laikiem w tej dziedzinie.

Z góry dziekuje za odpowiedzi !

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 11 lutego 2016 przez Ivan Maniak (60,650 p.)
Jeżeli szablony byłby dobrym rozwiązaniem, to osoby tworzące strony mogłyby się pożegnać z pracą - tak nie jest.
Mówisz tutaj o uczeniu się - więc od podstaw. Ale jeżeli chcesz stworzyć jedną stronę [I dalej nic z tym nie robić] na potrzeby jakiegoś projektu to proponuję Ci zakupienie takiej strony u jakiejś firmy/osoby, która się tym zajmuje - po prostu IMO będzie to strata czasu.
komentarz 12 lutego 2016 przez Karitto Użytkownik (610 p.)
Czy po przejściu kursu Zelenta na YouTube miałbym kompetencje do tworzenia takich stron czy byłyby one zbyt skomplikowane. Jakie kursy polecasz?
komentarz 12 lutego 2016 przez Ivan Maniak (60,650 p.)
Tak, pewnie. Problem z kursami Pana Mirosława jest taki, że są one bardzo dobre - ale czasami są za długie.