Witam wszystkich serdecznie, otóż no nareszcie działa mi biblioteka SFML, no i zaczełem się za to brać. Działam zgodnie z kursem pewnego pana https://www.youtube.com/watch?v=WFts4-62F6U , stworzyłem postać, ale mi to nie wystarczy ^^ chciałem stworzyć ją jako postać polimorficzną, czyli po prostu zmieniać jpegi, czy może mi ktoś podpowiedzieć czy dobrze się do tego zabrałem? tutaj kod
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <iostream>
#include <string>
sf::RenderWindow okno(sf::VideoMode(800, 600), "Moje okno");
class gracz
{
virtual void player();
};
class Gracz1
:public gracz
{
virtual void player()
{
sf::Texture gracz;
sf::Sprite zgracz;
if (!gracz.loadFromFile("gracz1.png"))
std::cout << "nie da sie zaladowac";
zgracz.setTexture(gracz);
return zgracz.setTexture(gracz);
}
};
class Gracz2
:public gracz
{
virtual void player()
{
sf::Texture gracz;
sf::Sprite zgracz;
if (!gracz.loadFromFile("gracz2.png"))
std::cout << "nie da sie zaladowac";
zgracz.setTexture(gracz);
return zgracz.setTexture(gracz);
}
};
int main()
{
Gracz1 ty;
Gracz2 on;
gracz *ja;
while (okno.isOpen())
{
sf::Event wydarzenie;
while (okno.pollEvent(wydarzenie))
{
if (wydarzenie.type == sf::Event::Closed)
{
okno.close();
}
}
okno.display();
}
return 0;
}
i jakoś naprowadzić, bo serio troszke frajdy daje, ale te trudzenie się jeszcze walka z czasem :D